info@nlpcentras.lt
8-676-11433

Archyvai

Kalendorius

Vasario 2011
P A T K P Š S
« Saus   Kov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Žinok, kas vyksta

Užsisakyk naujienas!

Nerašytos gyvenimo tiesos

1. Sėkminga santuoka vadinama ta, kurioje abiems pusėms nereikia ieškoti kompromisų.

2. Nepasakok ilgų anekdotų. Ypač paremtų žodžių žaismu.

3. Nevizgink uodegos, jeigu nori, kad tau kažkas pritartų. Didžiausią pagarbą nusipelno tie, kurie spjauna į svetimą nuomonę ir daro savaip.

4. Kuo lėčiau atliekate jėgos pratimus, tuo didesnis raumenų pluoštas dalyvauja šitame procese. Tad auginkite raumenis lėtais jėgos pratimais.

5. Pajutę širdies darbo sutrikimą, dieglius ir sunkumą krūtinėje, nieko nelaukite – nedelsiant kreipkitės į gydytoją.

6. Kuo daugiau turite raumenų, tuo daugiau sudeginate kalorijų natūraliu būdu. Nesvarbu, sėdite ar bėgate, dirbate ar miegate. Raumenų pluoštas 17-25 kartus aktyviau dalyvauja medžiagų apykaitoje nei riebalai.

7. Maždaug keturiasdešimt penki procentai smurtinės mirties aukų buvo pažįstamos su savo žudikais. Moralas: kuo mažiau žmonių pažįsti, tuo mažiau norinčių pasiųsti tave į aną pasaulį.

8. Pasiklydote miške? Nusileiskite į žemumą ir eikite tol, kol prieisite upę arba upeliūkštį. Tada žingsniuokite tėkmės kryptimi – po dviejų valandų išvysite Vilnių arba Kauną!

9. Lygi ir tvirta tavo eisena byloja apie subalansuotą charakterį ir pasitikėjimą savimi.

10. Kai tave iš visų pusių giria, reikia pasakyti „ačiū“. Ir nė žodžio daugiau.

11. Būkite atidūs kelionėse: jeigu kuro matuoklio rodyklė rodo, kad tris ketvirtadalius benzino jau sudeginote, pasipildykite juo artimiausioje benzino kolonėlėje.

12. Būk azartiškas ir drąsus. Kai vieną dieną atsigręši atgal ir apžvelgsi nueitą savo kelią, nuveikti darbai tavęs neguos. Bus apmaudu už nenuveiktus.

13. Draugystę su moterimi nutraukite neverkšlendami ir netuščiažodžiaudami. Apsiribokite lakoniška replika: „Tai aš dėl visko kaltas“.

14. Nesiskųskite laiko trūkumu. Jūsų para turi tiek pat valandų, kiek jų turi Bilo Geitso ar Džordžo Soroso.

15. Artėjant paryčiams tu atrodai vis geriau ir geriau. Kitaip sakant, likus pusvalandžiui iki baro uždarymo, moterys gana atlaidžiai įvertina vyrus. Tai nepriklauso nuo išgerto alkoholio kiekio. Priežastis glūdi kitur: kuo mažiau vyrų akiratyje, tuo jie labiau branginami. Analogiška situacija ir su moterimis.

16. Sunkioms pagirioms reikia pradėti ruoštis iš vakaro – gerkite daug mineralinio vandens. Kuo daugiau, tuo geriau. Ryte suvalgykite du šaukštelius medaus ir užsigerkite stipria kava.

17. Priešvėžinių produktų dešimtukas: brokoliai, pomidorai, špinatai, apelsinai, česnakas, obuoliai, morkos, žalioji arbata, raudonas vynas, sojos rupiniai.

18. Netikrink nosinės turinio po nusišnypštimo. Bent jau žmonių akivaizdoje. Iš šalies žiūrint, tai siaubinga!

19. Nesiaiškinkite tarpusavio santykių po avarijos, stovėdami tarp dviejų sudaužytų automobilių: greitkelyje šalia jų netrukus gali „prisiparkuoti“ ir trečias. Diskusiją verčiau perkelkite į šalikelę.

20. Diržas turėtų būti penkiais centimetrais platesnis nei talija, sagties liežuvėlio vieta – trečia skylutė. Diržo spalvą patartina rinktis identišką batų spalvai.

21. Išmok pajusti malonumą darydamas gerus darbus.

22. Linksminkite vaikus kūliavirsčiais, šliaužiokite su jais grindimis ir nebijokite žmonos priekaištų. Kai šito nebedarysite, gana greitai pavirsite apatišku ir paniūrusiu „tėveliu“.

23. Jeigu norite, kad jūsų stiklinė būtų sklidina alaus, o jo paviršių dengtų tiršta puta, pradžioje pilkite alų ant stiklinės sienelių ir tik vėliau nukreipkite alaus srovę į jos vidurį. Galima iš pat pradžių pilti į stiklinės vidurį. Bet tada turėsite daugiau aromato ir putų nei alaus.

24. Parkuokite automobilį kraštinėje eilėje ir toliau nuo įėjimo. Tokiu būdu net 50% sumažės tikimybė, kad kažkas nubrozdins ar kaip kitaip pažeis jūsų automobilį. Beje, išsaugosite šansą pasivaikščioti.

25. Nepalik uždegimo spynelėje raktelio. Automobilį visada užrakink. Netgi tada, kai jis stovi tavo vasarnamio kieme.

26. Aklam pasimatymui geriau tinka dienos metas. Jeigu pažintis nesiklijuos, bus lengviau išsiskirti.

27. Visada prieš akis laikykite ką nors gražaus – tegul tai bus nors ir ramunė, pamerkta į paprastą stiklinę.

28. Apimtas įtūžio, nesistenk surasti atpirkimo ožio. Išliek jį ant balto popieriaus lapo. Tegul lapas stalčiuje paguli kelias dienas. Tų kelių dienų tikrai užteks, kad daug surašytų minčių užsinorėtum paredaguoti.

29. Tavo vaikas savo motiną vadina „mama“. Ar gali tu ją irgi vadinti „mama“? Jokiu būdu! Moterys šito nekenčia.

30. Moterims nepatinka silpni ir bevaliai vyrai. Tad nebijokite kartais išsakyti tvirtą savo nuomonę, ypač kai tai liečia esminius klausimus – gyvenamosios vietos pasirinkimą, būsimų vaikų skaičių, restorano paieškas artėjančiai šeimos šventei. Jums nebūtina gilintis į smulkmenas, kiekvieną iš jų sprausti į savosios nuomonės rėmus – pažeisite moters teises šeimoje ir galiausiai jos mintyse pavirsite „tironu“.

31. Jūsų dantys bus ilgiau sveiki, jeigu nekišite nosies į svetimus reikalus.

32. Tik primityvios būtybės akylai stebi, kad skandalo atveju jų žodis būtų paskutinis. Pakilkite aukščiau jų. Išmokite replikas įveikti kandžiu jumoru. Jeigu atsidūrėte skandalo epicentre, bet į jūsų reputaciją jis nesikėsina, – patylėkite. Tyliai mintyse paanalizuokite skandalo eigą, išsireiškimus, t.y. pasitreniruokite. Kai vieną dieną skandalas užgrius jūsų pečius – būsite pasiruošęs, mokėsite kultūringai, o kartu ir šmaikščiai atremti bet kokį išpuolį.

33. Nepatikėkite nepažįstamam žmogui raktų, pinigų, dokumentų, rankinės netgi pačiose nekalčiausiose situacijose ar įtikinamai prašomi. Profesionaliam sukčiui vieni niekai sukeisti rankines arba pradingti žmonių minioje su jūsų pinigais.

34. Kankina nemiga? Išvėdinkite gerai kambarį, prieš miegą 15 min. pasivaikščiokite gryname ore. Nepakenks ir miego hormonai – triptofanas, seratoninas ir ypač melatoninas. Jų gausite valgydami bananus, bulves, medų, avižinę košę, kalakutieną, kvietinę duoną, gerdami šiltą pieną, ramunėlių arbatą.

35. Kaip gerti ir nepasigerti? Jeigu nusimato ilgas pasilinksminimo vakaras, patartina prieš pakeliant pirmąją taurelę suvalgyti ką nors riebaus. Tiks čia ir solidus sviesto gabalas. Alkoholinių gėrimų nereikia maišyti, o jei surizikavote, tai pradėkite nuo silpniausiųjų ir baikite stipriausiais – vynas, užpiltinė, degtinė.

36. Kartais į kelionę tenka išvykti gerai neišsimiegojus. Arba visai be miego. Kaip neužmigti už vairo? Pagrindinė priemonė, padedanti kovoti su mieguistumu – kofeinas. Puodelis stiprios kavos ar arbatos laikinai nuveja miegą. Kofeinas suveikia po pusvalandžio. Jo poveikis trunka dvi tris valandas. Tačiau žinokite: popiet išgerta kava iššaukia priešingą efektą – dar labiau migdo. Žvalumą palaiko ženšenis ir citrina. Nepatartina neišsimiegojus važiuoti naktį arba iškart po pusiaudienio. Tuo metu vidinis biologinis laikrodis skatina mus nusnūsti. Pasiūlykite kam nors važiuoti kartu. Statistika teigia, kad į avarijas dažniausiai patenka vieniši vairuotojai. Radijo imtuvo ar magnetofono muzika šioje situacijoje menkas padėjėjas. Pasyvūs klausytojai greitai užmiega.

37. Netrukdykite žmogui pasakoti svarbių dalykų. Nesibraukite į jo kalbą su savo „panašiais atvejais“. Leiskite jam pabūti dėmesio centre.

Šaltinis: uzsidirbkpats.lt

FacebookLinkedInTwitterPasidalinti su kitais

Komentarai

Facebook

Facebook

Resursai saviugdai